.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري نمايشگاه تخصصي‌كامپيوتر در پاركينگ شهرداري در شأن مازندران نيست
نبود يك مركز نمايشگاهي مناسب، مازندران را در مقايسه با ديگر استانهاي كشور عقب مانده جلوه مي دهد. متاسفانه بسياري از شركت هاي بزرگ كشوري وحتي استاني به دليل عدم وجود يك مركز نمايشگاهي مناسب در استان در بسياري ...
برگزاري نمايشگاه تخصصي‌كامپيوتر در پاركينگ شهرداري در شأن مازندران نيست

رئيس نظام صنفي رايانه اي مازندران با ابرازتاسف از نبود يك مركز نمايشگاهي مناسب در سطح استان گفت: برگزاري نمايشگاه تخصصي كامپيوتر در پاركينگ شهرداري در شأن استان نيست.

عباس رمداني در گفتگو با خبرنگار آريا در ساري با اشاره به پتانسيل هاي موجود در استان در برگزاري نمايشگاههاي مختلف در طول ايام سال افزود: نبود يك مركز نمايشگاهي مناسب، مازندران را در مقايسه با ديگر استانهاي كشور عقب مانده جلوه مي دهد.

وي با بيان اينكه سالهاست كه نمايشگاههاي مختلف در استان در مكانهاي نا مناسب برگزار مي شود خاطر نشان كرد: مسئولان استان بايد هر چه سريعتر تكليف نمايشگاه بين المللي مازندران را روشن كنند.

رئيس نظام صنفي رايانه اي مازندران وضعيت وجود را به ضرر استان دانست و گفت: برگزاري نمايشگاههاي تخصصي مي تواند رونق اقتصادي استان را در پي داشته باشد.

رمداني با ابراز نگراني از ادامه اين روند در مازندران تصريح كرد: متاسفانه بسياري از شركت هاي بزرگ كشور وحتي استان به دليل عدم وجود يك مركز نمايشگاهي مناسب در استان در بسياري از نمايشگاهها شركت نمي كنند.

وي اذعان داشت: سازمان نظام صنفي رايانه اي استان در صورت وجود يك مركز نمايشگاهي مجهز ودر خور شأن آمادگي كامل دارد نمايشگاههاي متنوعي را به طور فصلي با مشاركت شركتهاي خارجي در استان برگزار كند.

رئيس نظام صنفي رايانه اي مازندران با اشاره به برگزاري پنجمين نمايشگاه کامپيوتر خاطر نشان كرد: اين سازمان با توجه به مشكلات و موانع عديده پيش روي توانست اين نمايشگاه را در مازندران برگزار كند.

رمداني ايجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصي با دولتي، ارتقاء فرهنگ فناوري اطلاعات در سطح عمومي و تخصصي و تعيين جايگاه ارزشمند واحدهاي انفورماتيک استان را از مهمترين اهداف برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي کامپيوتر عنوان كرد.

وي در خاتمه ضمن تشكر از حضور همه جانبه مهندس شفقت استاندار مازندران در برگزاري اين نمايشگاه بر حمايت ساير مسئولين و متوليان امر تاكيد كرد.

خاطر نشان ميشود در پنجمين نمايشگاه تخصصي کامپيوتر 70 غرفه از داخل وخارج استان شركت داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.729 seconds.